Ειδικότερα, μίλησε για επενδύσεις 350 εκατ. ευρώ για την δημιουργία δυο σύγχρονων προβλητών οι οποίες θα μπορούν να εξυπηρετούν ταυτοχρόνως έξι containerships, δυναμικότητας 10.000 εμπορευματοκιβωτίων έκαστο.
Επίσης, ο πρόεδρος της Cosco προσέθεσε ότι στο λιμάνι του Πειραιά θα έρχονται πλοία και φορτία από ακόμη τρεις μεγάλες εταιρείες που συνεργάζονται στενά με τον κιζενικό κολοσσό.Για το μέλλον, ανέφερε ότι η Cosco μελετάει να κάνει και άλλες επενδύσεις στην Ελλάδα σε logistics και οδικές μεταφορές.
Ο πρόεδρος της Cosco ανέφερε ακόμη ότι ο Όμιλος σχεδιάζει να υλοποιήσει πρόγραμμα μεταποίησης προϊόντων στη χώρα, αλλά δεν διευκρίνισε το χρόνο που θα τεθεί εν ισχύ.
"Θέλουμε καλές σχέσεις με τους εργαζόμενους"
Η επένδυση της Cosco θα δημιουργήσει εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας, ενώ θα προσελκύσει ξένα επενδυτικά κεφάλαια στη χώρα, υποστήριξε ο Captain Wei Jafu σημειώνοντας ότι η εταιρεία θέλει να έχει καλές σχέσεις με τους εργαζόμενους στο λιμάνι.
"Μόλις αναλάβουμε τον Οκτώβριο του 2009 τη διαχείριση του ΣΕΜΠΟ στον ΟΛΠ, θα καταστήσουμε την Ελλάδα κέντρο του διαμετακομιστικού εμπορίου από την Άπω Ανατολή για την ανατολική Ευρώπη και τα Βαλκάνια.
"Μόλις αναλάβουμε τον Οκτώβριο του 2009 τη διαχείριση του ΣΕΜΠΟ στον ΟΛΠ, θα καταστήσουμε την Ελλάδα κέντρο του διαμετακομιστικού εμπορίου από την Άπω Ανατολή για την ανατολική Ευρώπη και τα Βαλκάνια.
Αυτό θα δημιουργήσει αύξηση των φορτίων, αύξηση των θέσεων εργασίας και εισροή ξένων επενδυτικών κεφαλαίων στην Ελλάδα" τόνισε ο πρόεδρος της Cosco.
Σε ότι αφορά τα εργασιακά, υποστήριξε σε όλους τους τόνους ότι δεν θα πρέπει να ανησυχούν οι Έλληνες εργαζόμενοι καθώς στα σχέδια δεν υπάρχει καμία αλλαγή, όπως η αντικατάστασή τους με Κινέζους.
"Δεν θα προσλάβουμε Κινέζους εργάτες ούτε μεσαία στελέχη αλλά Έλληνες. Τους μόνους Κινέζους που θα προσλάβουμε θα σταλούν από τα κεντρικά μας γραφεία και θα είναι 2-3 άτομα που θα αναλάβουν τη διοίκηση. Πρόκειται για πάγια πολιτική της Cosco η οποία έχει εφαρμοσθεί και στις άλλες επενδύσεις που έχει κάνει ανά τον κόσμο, όπως στις ΗΠΑ, το Βέλγιο, την Ιταλία και στην Ολλανδία" τόνισε.
Αντιθέτως, κατά τον πρόεδρο της Cosco, ο αριθμός των εργαζομένων που θα προσληφθούν μόλις αναλάβει τη διαχείριση του λιμανιού η εταιρεία του, θα εξαρτηθεί από την κίνηση που θα υπάρχει στο λιμάνι.
Σύμφωνα πάντως με τα σχέδια του Ομίλου υπολογίζεται ότι ο ελάχιστος αριθμός νέων θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν θα είναι 1.000.
Σε ότι αφορά τις προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες θα γίνουν οι προσλήψεις, ξεκαθάρισε ότι θα κινηθούν με βάση τους ελληνικούς νόμους ενώ θα μιλήσουν και με τα εργατικά συνδικάτα.
Σε ότι αφορά τα εργασιακά, υποστήριξε σε όλους τους τόνους ότι δεν θα πρέπει να ανησυχούν οι Έλληνες εργαζόμενοι καθώς στα σχέδια δεν υπάρχει καμία αλλαγή, όπως η αντικατάστασή τους με Κινέζους.
"Δεν θα προσλάβουμε Κινέζους εργάτες ούτε μεσαία στελέχη αλλά Έλληνες. Τους μόνους Κινέζους που θα προσλάβουμε θα σταλούν από τα κεντρικά μας γραφεία και θα είναι 2-3 άτομα που θα αναλάβουν τη διοίκηση. Πρόκειται για πάγια πολιτική της Cosco η οποία έχει εφαρμοσθεί και στις άλλες επενδύσεις που έχει κάνει ανά τον κόσμο, όπως στις ΗΠΑ, το Βέλγιο, την Ιταλία και στην Ολλανδία" τόνισε.
Αντιθέτως, κατά τον πρόεδρο της Cosco, ο αριθμός των εργαζομένων που θα προσληφθούν μόλις αναλάβει τη διαχείριση του λιμανιού η εταιρεία του, θα εξαρτηθεί από την κίνηση που θα υπάρχει στο λιμάνι.
Σύμφωνα πάντως με τα σχέδια του Ομίλου υπολογίζεται ότι ο ελάχιστος αριθμός νέων θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν θα είναι 1.000.
Σε ότι αφορά τις προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες θα γίνουν οι προσλήψεις, ξεκαθάρισε ότι θα κινηθούν με βάση τους ελληνικούς νόμους ενώ θα μιλήσουν και με τα εργατικά συνδικάτα.