Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο μας Γιάννης Μώραλης και το Δημοτικό Συμβούλιο του Πειραιά, όπου ΟΜΟΦΩΝΑ ανανέωσαν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου, με την επανεκλογή μου στο Δ.Σ στο Δημοτικό Ραδιόφωνο της πόλης μας, Κανάλι Ένα 90,4 FM, όπου είναι μεγάλη τιμή για μένα !!