« Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ - Για την πόλη που θέλουμε. Για την πόλη που μας αξίζει !! Όλοι μαζί συνεχίζουμε δυναμικά !! »

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Επανεκλογή στο Δ.Σ του Δημοτικού Ραδιόφωνου της πόλης μας, Κανάλι Ένα 90,4 FM !!


Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο μας Γιάννης Μώραλης και το Δημοτικό Συμβούλιο του Πειραιά, όπου ΟΜΟΦΩΝΑ ανανέωσαν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου, με την επανεκλογή μου στο Δ.Σ στο Δημοτικό Ραδιόφωνο της πόλης μας, Κανάλι Ένα 90,4 FM, όπου είναι μεγάλη τιμή για μένα !!