« Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ - Για την πόλη που θέλουμε. Για την πόλη που μας αξίζει !! Όλοι μαζί συνεχίζουμε δυναμικά !! »

Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

Ο γιατρός, μου έχει συστήσει .......... θάλασσα

Και την έβδομη Κυρίω τω θεω σου.
Αλλα εσύ δεν έχεις το θεό σου !!
Τι να την κάνεις την εβδόμη ???
Με τους ΑΠΙΣΤΟΥΣ ???
Στο πύρ της κολάσεως.
Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου....
Μετά έρχεται και ο άλλος και σου την λέει ....
Εξι χρόνια δημοτικό, έξι χρόνια γυμνάσιο, τα άλλα έξι στο Πανεπιστήμιο, πού πήγανε ????
Στο πύρ της κολάσεως !!!
Πόσο θυμωμένος είσαι ???
Κι εσύ και ο πόθος και ο πόνος ...... Υλικός και ηθικός !!!
Μου ξέφυγαν οι αριθμοί, μου έφυγαν ......
Ανοίξαμε μέτωπα, προέκυψαν αιτήματα, επιθυμίες, φανερώθηκαν απο τους << φίλους σου >> οι φιλοδοξίες τους .......
Να γράψεις, να σβήσεις, να υπογραμμίσεις, να διαβάσεις, να δείς , να προσπαθήσεις, να εξηγήσεις, να αρχίσεις σε μια ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΝΕΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ...........
Να σε δεχτούν, να σε καταλάβουν, να σε αγκαλιάσουν, να σε εμπιστευθούν !!!
Να κρίνεις και να συγκρίνεις, πάλι απο την ΑΡΧΗ ....
Αυτός είναι ο σκοπός μου, ο δρόμος μου, αυτός είναι τελικά ο τρόπος μου !!
Όμως ο χρόνος είναι Δικός μου !!
Άλλωστε ο θυμός ο δικός μου δεν έγινε ποτέ ΜΟΛΟΤΩΦ, προς τα έξω ......
Εσύ το ξέρεις καλύτερα, απο τον καθένα.
Αστους να λένε, εσύ έδειξες ποιός ΕΙΣΑΙ ......
Γι' αυτό σου λέω !!
Ως την έβδομη παρουσία, δεν θα υπάρχει πιά ούτε ο γιατρός ούτε η ........ θάλασσα !!